Nowości  Ubezpieczenia  Inwestycje  Emerytury  Ubezpieczyciele    
 


TowarzystwaUbezpieczeniowe.pl > Ubezpieczenia turystyczne z mobilnej aplikacji Warty

2014-01-27 Ubezpieczenia turystyczne z mobilnej aplikacji Warty

Bezpłatna aplikacja na smartfony Warta Mobile została rozbudowana o możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego.

Dzięki konstrukcji formularza i szybkiej płatności z konta lub kartą umowę można zawrzeć w ciągu kilku minut. Przy zawieraniu umowy na kolejny wyjazd proces może trwać jeszcze krócej.

"Opcja 'Wystaw ponownie' pozwala jeszcze bardziej skrócić czas zawarcia umowy. Aplikacja zapamiętuje jaki pakiet klient wybrał i dane ubezpieczonych. Jeśli klient jedzie w tym samym towarzystwie i chce ten sam zakres ochrony, to wystarczy tylko wskazać termin podróży czy miejsce. Nie trzeba jeszcze raz zastanawiać się nad zakresem ochrony czy zbierać i uzupełniać dane uczestników wyjazdu." - powiedział Maciej Stankiewicz, menedżer projektu w Warcie.

Ale to nie jedyne korzyści. Aplikacja zawiera szereg funkcjonalności, które ułatwią życie w czasie podróży:

  • Co zabrać - to lista rzeczy, które trzeba zabrać na wyjazd turystyczny. Pakując się, należy zaznaczyć rzeczy już zabrane. Przed wyjazdem aplikacja przypomni, co jeszcze nie znalazło się w walizkach.
  • Portfel - pozwala notować wydatki w czasie wyjazdu i na bieżąco przeliczać lokalną walutę na złotówki. Dzięki temu, naszemu klientowi będzie łatwiej zarządzać przeznaczonym na wyjazd budżetem.
  • Kalendarz - rozbudowany o specjalny widget będzie odliczał dni do wyjazdu. Przypomni też o terminach płatności kolejnych rat składek we wprowadzonych polisach oraz o badaniach technicznych samochodu.
  • Latarka - z funkcją światła błyskowego może okazać się przydatna np. w trakcie nocnych wycieczek.
  • Wiadomości - tu klient znajdzie potwierdzenie o zawarciu ubezpieczenia turystycznego, przyjęciu zgłoszenia szkody oraz inne ciekawe informacje przygotowane przez Wartę.
  • Pierwsza pomoc - to materiał o udzielaniu pierwszej pomocy oraz instruktarz postępowania po wypadku komunikacyjnym.

Warta wprowadziła też inne atrakcyjne zmiany w ofercie turystycznej na sezon zimowy. Wszyscy klienci, bez względu na formę zakupu polisy, otrzymali lepsze warunki ochrony. Dwukrotnie - aż do 50 tys. zł - wzrosła kwota, do której Warta pokrywa koszty ratownictwa. Ta zmiana poprawić ma poczucie bezpieczeństwa klientów, ale nie wpłynie na cenę. Warta nadal będzie świadczyć taką pomoc w cenie standardowej polisy, bez dodatkowych opłat.

Warta wprowadziła też promocyjne ceny na ubezpieczenie bagażu.

Zakup ubezpieczenia i funkcjonalności przydatne w podróży, to nie są nie jedyne zalety aplikacji Warta Mobile. Dzięki niej klient może również:

  • Uzyskać szybką pomoc w razie kłopotów podczas podróży samochodem. Dzięki precyzyjnej geolokalizacji, po wybraniu numeru centrum obsługi klienta, na wyświetlaczu telefonu pokazują się dane dotyczące długości i szerokości geograficznej miejsca, w którym klient się znajduje. Dzięki temu, łatwiej wysłać pomoc we właściwe miejsce, gdy w środku nocy zepsuje się samochód, a klient ma odpowiedni wariant assistance.
  • Szybko zgłosić szkodę komunikacyjną bezpośrednio z miejsca zdarzenia. To benefit zarówno dla posiadaczy AC w Warcie, jak i poszkodowanych przez naszego klienta posiadającego OC komunikacyjne. Po uzupełnieniu informacji o zdarzeniu i zrobieniu zdjęć uszkodzonego obiektu, cały pakiet trafia do Centrum Obsługi Klienta Warty. Tam rzeczoznawcy szybko i kompetentnie zajmą się sprawą.

Aplikacja jest dostępna dla wszystkich posiadaczy smartfonów z systemami operacyjnymi iOS oraz Android.

Na skróty

TowarzystwaUbezpieczeniowe.pl na serwisach społecznościowych: